close
تبلیغات در اینترنت
Air freeze

تبلیغات

درباره ما

    دانلود اسکریپت | دانلود افزونه | دانلود قالب
    این سایت در جهت رفع نیاز کاربران بوده و کاربران نیز میتوانند با عضویت در انجمن و قرار دادن مطلب ما را در این راه یاری کنند در پايان تاکيد می کنيم که اين سايت کاملا مستقل و خصوصی است و به هيچ اداره، سازمان، نهاد و شرکت دولتی و غيردولتی وابسته نيست. مطمئنيم تا رسيدن به سايتی در خور جامعه مطبوعاتی و علمی کشور عزيزمان راهی دراز در پيش داريم و همواره نيازمند راهنمايي ها و پيشنهادات شما جهت تكميل و توسعه سایت niker هستيم.

لینک دوستان

امکانات جانبی

    نمایندگی سامانه پیامک کوتاه پنل اس ام اس پنل اس ام اس

    به سایت ماامتیاز دهید

    با تشکر از حمایت شما

    الکسا <--! code --> <--! code -->

تبلیغات

    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

نظرسنجي

    امتیاز شما به سایت




تبلیغات

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 7 sarakhosravi
0 9 sarakhosravi
0 6 sarakhosravi
0 7 sarakhosravi
0 6 sarakhosravi
0 6 sarakhosravi
0 7 sarakhosravi
0 79 novinsystem20
0 86 sarakhosravi
0 88 sarakhosravi

Air freeze

اگه شما از طرفدار های بریک دنس هستید بی شک این حرکت رو بار ها و بارها دیده اید.حرکتی که ساده هستش ولی انجامش قدرت بدنی نسبتا زیادی میخوادش.البته نترسید اگه شما قوی هم نیستید با تمرین بیشتر میتونید انجامش بدید.


تمرین : سعی کنید که رو دو دست خودتون بایستید این به شما کمک میکنه کم کم راه بیوفتید

Step 1: وایسید و به طرف راست خم شید و دست راستتون رو از روی طرف راست بدن بزارید رو زمین کنار پای راستتون جوری که انگار میخواین این حرکتو شروع کنید و بعدش دست چپ هم به طرف راست بیارین و بزارید زمین و سعی کنید روی دو دستانتون وایسید یکم و از طرف دست چپ بیاین پایین.

نکته : تا اینجای کار تمرین میخوادش بعد از اینجا دیگه راحته.

Step 2: دوباره وایسید و به طرف راست خم شید و دست راستتون رو از روی طرف راست بدن بزارید رو زمین کنار پای راستتون و هنگامی که میخواین دست چپ رو بیارین فورن همراش پاهاتونم بیارین و بصورت U یا Y مانند باز کنید.

Step Finish: دوباره وایسید و به طرف راست خم شید و دست راستتون رو از روی طرف راست بدن بزارید رو زمین کنار پای راستتون و هنگامی که میخواین دست چپ رو بیارین فورن همراش پاهاتونم بیارین و بصورت U یا Y مانند باز کنید و کفش پای چپتون رو هم بگیرید.

نکته : گرفتن کفش کمک میکنه که بتونید بیشتر توی این حالت بمونید.

نکته مهم : اگه بصورت متنی یاد نمیگیرن : آموزش این حرکت مانند همه آموزش ها در بسته آموزشی ما موجود هستش کاملا بصورت ویدیویی میتونید با قیمتی کم سفارشش بدین.

اگه مشکلی در انجامش بود منو با خبر کنید.


http://up.iranblog.com/images/93r0deumye0v2t4lgv8l.jpg

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه ساعت: 14:0
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی